Skip to main content Tovább a keresésre
1122 Budapest, Ráth György utca 54.
+36 1 481 0012   info@ernaevans.hu   H-P: 8:30-18:00

Online outsourcing

ONLINE OUTSOURCING

Az outsourcing könyvviteli szolgáltatás magában foglalja a leadott bizonylatok rögzítését, az adóbevallások elkészítését, valamint az ügyfeleink munkatársaival való rendszeres információcserét, az ezzel kapcsolatos havi adatszolgáltatást.

  • Könyvvitel, illetve annak ellenőrzése
  • Havi, negyedéves és éves zárás
  • Bevallások elkészítése, kapcsolattartás a hatóságokkal
  • Pénzügyi kimutatások, jelentések elkészítése a magyar, illetve a nemzetközi szabályok szerint
  • Konszolidációs csomag, éves beszámoló elkészítése

Az ERNA EVANS Kft-nél új, korszerű ügyviteli rendszert és ehhez kapcsolódó felhőalapú online szolgáltatást vezetett be. Ennek lényege, hogy a náluk feltelepített virtuális számítógép segítségével ügyfeleink közvetlenül a mi tulajdonunkban lévő nagy teljesítményű szerveren futó szoftvert használják számlázásra és a bejövő számlák iktatására. A kibocsátott számlák az előparaméterezésnek köszönhetően automatikusan könyvelésre kerülnek, pdf formátumban rögzítve, és a számlakép csatolmányként a rendszerből bármikor lehívható, újranyomtatható.

A szállítói számlák esetében az ügyfél adminisztratív feladatokkal megbízott munkatársa ezen a virtuális felületen keresztül közvetlenül a mi ügyviteli rendszerünkben iktatja a számlákat, majd csatolja hozzá a papíralapú dokumentumokat (számla, teljesítésigazolás, szerződés). Könyvelő kollégánk a rendszerben ellenőrzi, kontírozza az így előkészített bizonylatokat. E szisztéma alkalmazásával feleslegessé válik ügyfeleink számára a saját iktatási rendszer használata (iktatókönyv, Excel-táblázat), mert számláik bármikor könnyedén előkereshetők, azok státusza folyamatosan ellenőrizhető akár az ügyfél által is.

A banki kivonatok rögzítése is elektronikus úton történik, az ügyfelek bankja által rendelkezésünkre bocsátott e-kivonatok alapján.

E könyvelési eljárásnak köszönhetően

  • biztosított a könyvelés naprakészsége, lehetővé téve a havi / negyedéves
  • riportok elkészítését, akár rendkívül szoros határidőre
  • ügyfeleink számára a könyvelés adatai könnyen hozzáférhetőek: a vevői
  • kinnlevőségek naprakészen kezelhetők akár fizetési felszólítások rendszerünkből történő indítása révén
  • nincs papírforgalom a könyvelőiroda és az ügyfél között – környezetbarát papírmentes iroda
  • az eljárás az adminisztratív folyamatokat jelentősen meggyorsítja, nagyobb fokú rendszerezettséget, átláthatóságot és hibamentességet tesz lehetővé.

KÉRJEN VISSZAHÍVÁST

Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot, és szakértő kollégánk, amint lehet, visszahívja.

Mely szolgáltatásunk érdekli?